katarzyna wichrowska katarzyna wichrowska
136
BLOG

Propozycje z cyklu „zróbmy coś konkretnego”

katarzyna wichrowska katarzyna wichrowska Polityka Obserwuj notkę 6

Dziś skończyłam analizę i opis funkcjonalności programu, który mógłby ułatwić zarządzanie „rozproszonymi zasobami ludzkimi”

 

Idea programu ułatwiającego zarządzanie rozproszonym „kapitałem ludzkim” (w dużym skrócie) polega na:

-        wizualizacji objęcia kontrolą obywatelską komisji wyborczych na poziomie kraju, poszczególnych okręgów i obwodów,

-        dostarczeniu mechanizmu zgłaszania kandydatów na kontrolerów

-        dostarczeniu mechanizmu weryfikacji i zatwierdzania kontrolerów przez osoby z PiS

 

Mam to rozpisane oczywiście bardziej szczegółowo i mogę o tym opowiedzieć każdemu, kto tylko będzie chciał posłuchać. Sądzę, że funkcjonalności tej aplikacji są na tyle uniwersalne, że mogą być również zastosowane do projektowania - innych niż kontrola wyborów - wspólnych przedsięwzięć.

 

Wejście do aplikacji może być umieszczone na stronie sympatyków PiS.

 

Dziś rano wysłałam tę propozycję na adres mailowy PiS – niestety nie doczekałam potwierdzenia odbioru, czy jakiejkolwiek informacji zwrotnej.

W przypadku zainteresowania ja ze swej strony – nieodpłatnie – zaoferowałam:

1. Przygotowanie analizy funkcjonalności zgodnie z wymaganiami programistów, którzy będą ten program opracowywać

2. Dyspozycyjność – tj uczestnictwo w pracach zespołu przygotowującego projekt

3. Poniesienie kosztów dojazdów, zakwaterowania, jeżeli będą związane z opracowywaniem programu.

4. Jeżeli będzie taka potrzeba – przeniesienie moich autorskich praw majątkowych na PiS do opracowanej przez mnie części programu w drodze darowizny.

5. Ze swej strony wskazałam tylko jeden warunek - jeżeli współpraca dojdzie do skutku –umieszczenie wskazanych przez mnie informacji o autorstwie idei oraz opracowaniu funkcjonalności w informacji o programie

 

Notkę o tym wrzucam na „salon24”, czy raczej do salonu24 – w celu podzielenia się informacją o mojej inicjatywie oddolnej – pierwszej z listy.

 

Czy PiS zechce czy nie zechce współfinansować ten i następny pomysł – postaram się go doprowadzić do stanu właściwej używalności i udostępnić NGO’som oraz każdemu, kto zechce z nich skorzystać na zasadzie open source.

 

Ojczyzną moją Niebo, Narodem ludzie dobrej woli

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka